اعطای نمایندگی رسمی فروش و اجاره فروشگاههای مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال

همکار تجاری سه نیک مال باشید

مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال با هدف راه اندازی کسب و کارها و ایجاد اشتغال و به منظور خدمات رسانی به کاربران سه نیک مال در کل کشور، اقدام به جذب نماینده رسمی و فعال می نماید.

شرایط اعطای نمایندگی فروش و اجاره واحدهای مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال

گروه تجارت الکترونیک سه نیک به عنوان مالک مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال جهت گسترش فروش و اجاره فروشگاههای پاساژ مجازی سه نیک مال در سراسر کشور پس از بررسی درخواست ها و مصاحبه حضوری و موفقیت در دوره آموزشی مربوطه، تعداد محدودی نمایندگی اعطا می‌نماید.

طبق بررسی های بعمل آمده و برنامه ریزی نمایندگی ها  و این که برای هر استان و شهر و شهرستان باید به چه تعداد نمایندگی اعطا شود ؟ با توجه به اطلاعات آماری از سازمانها و نهادهای مربوطه ، تحقیقات و طرح توجیهی اقتصادی ، توسط کارشناسان فعال در این حوزه مقرر گردید در ازای هر ۳۰۰ هزار نفر و زیر ۳۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در یک شهر و منطقه یک نمایندگی در نظر گرفته شود .

به عنوان مثال : جمعیت استان تهران و حومه آن حدود ۱۳ میلیون نفر می باشد : پس با توجه به تصمیمات گرفته شده ،در صورت تقسیم تعداد جمعیت تهران به ۳۰۰ هزار نفر برای کلان شهر تهران باید تعداد ۴۳ نمایندگی فعال در نظر گرفته شود تا بتوان مناطق تهران را تحت پوشش قرار داد .

شرایط متقاضیان :

  • تمکن مالی بمیزان سپرده حق نمایندگی
  • شرایط تجهیز دفتر کار حداقل ۳۰ متر مربع ،اینترنت پر سرعت ،کامپیوترو خط تلفن ثابت
  • داشتن بازاریاب و امکان تشکیل و مدیریت تیم بازاریابی
  • نداشتن پیشینه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر
  • دارا بودن قدرت بیان و روابط عمومی قوی
  • پرداخت سپرده حق نمایندگی (سپرده حق نمایندگی در پایان قرارداد عودت داده می شود)

مدارک مورد نیاز:

  • تکمیل و ثبت فرم درخواست نمایندگی از طریق سایت
  • تصویر تمام صفحه شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  •  عکس پرسنلی ۴*۳

نمایندگی سطح 3 (برنزی) مبلغ 65 میلیون تومان

نمایندگی سطح 2 (نقره ای) مبلغ 125 میلیون تومان

نمایندگی سطح 1 (طلایی) مبلغ 265 میلیون تومان

مراحل دریافت نمایندگی فروش و اجاره واحدهای مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال

درخواست نمایندگی نرم افزار حسابداری فرداد

ثبت درخواست

در ابتدا متقاضیان دریافت نمایندگی فروش و اجاره واحدهای مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال اطلاعات خود را به صورت کامل در فرم درخواست نمایندگی ثبت کرده تا توسط کارشناسان سه نیک مارکت بررسی شود.

بررسی اطلاعات نمایندگی نرم افزار حسابداری فرداددریافت و بررسی اطلاعات

اطلاعات ارسالی شرکت و یا شخص متقاضی دریافت نمایندگی سه نیک مارکت مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله بعد سابقه فعالیت و میزان اعتبار شرکت متقاضی نمایندگی سه نیک مال مورد ارزیابی قرار می گیرد.

جلسه نمایندگی نرم افزار حسابداری فرداد

جلسه حضوری

در جلسه بین مدیر فروش و شما به عنوان متقاضی اخذ نمایندگی با نرم افزار به همراه تمام جزئیات و چشم انداز بازار رقابتی آشنا می شوید. در نهایت در مورد راهکارهای فعالانه جذب مشتری و قراردادهای فروش سه نیک مال مذاکره صورت میپذیرد.

اعطای نمایندگی نرم افزار حسابداری فرداد

اعطای مجوز نمایندگی

بعد از تایید صلاحیت متقاضی نمایندگی سه نیک مال و جلسه معارفه و آموزش و پرداخت سپرده حق نمایندگی (سپرده حق نمایندگی در پایان قرارداد عودت داده می شود) برگه قرارداد نمایندگی و همکاری بین مدیر سه نیک مال و متقاضی اخذ نمایندگی امضاء و در نهایت مجوز نمایندگی فروش و اجاره واحدهای مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال صادر و کد اختصاصی نمایندگی به متقاضی اهدا می شود.

انواع نماینده سه نیک مال