faq1404/7/22 9:32:07
1.چگونه می‌توانم در سه نیک ‌مال، فروشگاه ثبت کنم؟1404/7/17 6:14:27

ابتدا در سه نیک مال ثبت نام نموده سپس شما به عنوان کاربر می‌توانید با کلیک روی نام خود در بالای کادر و ورود به حساب کاربری ، پنل کاربری خود را مشاهده نموده و اگر می خواهید به عنوان یک کسب و کار در نرم افزار شناخته شوید در منوی سمت راست روی عبارت « مدیریت کسب و کار» و دستور «ثبت کسب کار» کلیک کنید.با کلیک روی دکمه اضافه کردن کسب و کار می توانید مشخصات کسب و کار خود را در نرم افزار ثبت نمایید. پس از خرید اشتراک مورد نظر خود کسب و کارشما بصورت اتوماتیک فعال می شود.

2.هزینه اجاره فروشگاه چقدر است و نحوه پرداخت آن چگونه است؟1404/7/17 6:36:08

مبالغ و شرایط و امکانات فروشگاه های آنلاین سه نیک (در پاساژ سه نیک مال) در سال 1404 به شرح زیر است :

*اجاره سه ماهه = 52.000.000  ریال بصورت نقدی همراه با پشتیبانی رایگان (نامحدود)

*اجاره شش ماهه =92.000.000  ریال بصورت نقدی همراه با پشتیبانی VIP (رایگان) به مدت (15روز)

*اجاره یک ساله = 142.000.000  ریال بصورت نقدی با 15 درصد تخفیف ویا اقساطی (در یک قسط نقدی 42.000.000 ریالی و دو قسط 50.000.000 ریالی)  همراه با پشتیبانی VIP(رایگان) به مدت یک ماه + ارسال گزارشات ماهانه بازدیدها+ارائه مشاوره رایگان جهت افزایش بازدید و فروش هر سه ماه یک بار

3.آیا سه نیک ‌مال کمیسیون یا کارمزد از فروش من برمی‌دارد؟1404/7/22 8:54:20

خیر سه نیک مال هیچگونه کامزدی از فروش شما کسر نمی کند و فقط یک درصد کارمزد توسط بانک و درگاه کسر می گردد.

4.آیا نیاز به داشتن مجوز، ای نماد یا سایر مجوزهای رسمی دارم؟1404/7/17 9:30:34

شما جهت راه اندازی فروشگاه در سه نیک مال نیاز به دریافت اینماد یا مجوزی ندارید.

5.چه مدارک یا اطلاعاتی برای ثبت فروشگاه لازم است؟1404/7/17 9:38:18

فقط مدارک واطلاعات شناسنامه ای از قبیل نام . نام خانوادگی و… همچنین شماره شبا بنام شخص متقاضی

6.آیا امکان انتخاب محل یا بخش خاصی از «طبقات / صنف‌ها» وجود دارد؟1404/7/17 9:38:29

بله – می توانید صنف کاری خود را انتخاب کنید

7.نحوه پرداخت اجاره فروشگاه ها چگونه است؟ (مثلاً ماهیانه، سالانه)1404/7/17 9:41:52

نحوه پرداخت بصورت پرداخت در ابتدای دوره می باشد

مثال : جهت اجاره یکساله مبلغ آن در ابتدای دوره پرداخت میگردد

8.آیا تخفیف یا شرایط ویژه‌ای برای شروع همکاری وجود دارد؟1404/7/17 9:43:42

سه نیک در مناسبتهای مختلف گاها شرایط تخفیفی اعلام مینماید که در همان بازه قابل استفاده می باشد.

9.آیا می‌توانم پیش از اجاره، نمایی از فروشگاه (ظاهر، امکانات) ببینم؟1404/7/17 9:46:40

بله . با مراجعه به سایت www.senikmall.ir میتوانید وارد پاساژ سه نیک شده و فروشگاههای مختلف را مشاهده نمایید

10.چه پشتیبانی و خدمات جانبی‌ای برای فروشندگان وجود دارد (آموزش، تبلیغات، مشاوره)؟1404/7/17 9:56:49

در پاساژ سه نیک دونوع پشتیبانی وجود دارد:

نوع اول : پشتیبانی عمومی

که شامل آموزش کار با سیستم و نحوه بارگزاری کالاها و … (بصورت آموزش تلفنی ـ فیلم های آموزشی ـ جلسه آنلاین) بوده و کاملا رایگان است

نوع دوم : پشتیبانی VIP

که علاوه بر امکانات پشتیبانی عمومی شامل

بارگذاری کالا در سایت به صورت مداوم و نامحدود

به روز رسانی قیمت ها، اعلان ها، تخفیف ها و…

به روز رسانی و درج توضیحات محصول

دریافت و ارائه گزارشات بازدید ماهانه نیز مباشد و هزینه پشتیبانی VIP ماهیانه مبلغ 1،690،000 تومان است

11.چگونه محصولاتم را در فروشگاه بارگذاری و پنل را مدیریت کنم؟1404/7/22 9:22:53

میتونید فیلم زیر را مشاهده کنید

12.آیا محدودیت تعداد کالاها وجود دارد؟1404/7/22 9:23:06

خیر . محدودیتی در تعداد کالاها وجود ندارد

13.آیا محدودیت حجم وجود دارد؟1404/7/22 9:23:18

خیر . در سه نیک مال هیچگونه محدودیتی برای فروشگاهها وجود ندارد

14.آیا می‌توانم محصولاتم را در سایت‌های دیگر نیز بفروشم یا لینک بدهم؟1404/7/22 9:23:35

پس از راه اندازی فروشگاه خود در سه نیک مال و بارگذاری کالاهای خود ، بصورت اتوماتیک و کاملا رایگان کالاهای شما در سایتهای ترب ، ایمالز ، ایران مارکت و ذره بین هم نمایش داده می شود.

15.روش دریافت پرداخت‌ها و زمان تسویه حساب چگونه است؟1404/7/22 9:23:45

تسویه همانند پرداخت با پوز بوده و بعد از 24 ساعت به حساب اعلامی فروشگاه واریز می گردد.

16.آیا سه نیک ارسال کالا دارد؟1404/7/22 9:23:57

خیر . سه نیک مال صرفا یک پاساژ می باشد و ارسال هر فروشگاه بعهده همان فروشگاه می باشد.

17.سیاست مرجوعی و بازگشت کالا چگونه است؟1404/7/22 9:24:08

مدیریت عودت و مرجوع نمودن سفارش در بند 4 قوانین و مقررات به تفصیل توضیح داده شده است.

18.اگر مشتری شکایتی داشته باشد، فرآیند رسیدگی چگونه است؟1404/7/22 9:24:21

سه نیک “برنامه حمایت از خریدار” دارد که هدف آن کمک به خریداران است و اطمینان حاصل می‌کند که خرید آنها در برابر عدم رعایت مقررات توسط هر فروشنده در پلتفرم محافظت می‌شود. اگر خریدار موردی را خریداری کرده باشد و هرگز آن را دریافت نکرده باشد یا کالایی با ارزش قابل توجهی کمتر از آنچه توسط فروشنده توصیف شده دریافت کرده باشد، خریدار تحت برنامه حمایت از خریدار، محافظت می‌شود. برنامه حمایت از خریدار شامل بازپرداخت به خریدار فقط به اندازه ارزش کالا است. برای قرار گرفتن در برنامه حمایت از خریدار، خریدار باید ظرف 48 ساعت پس از دریافت (یا عدم دریافت) مورد مربوطه، به سه نیک اعلام شکایت کند. سه نیک موضوع را بررسی کرده و در صورت صحت مبلغ دریافتی به خریدار عودت داده می‌شود. در چنین مواردی سه نیک به تأمین‌کننده تذکر داده و در صورت تکرار، دسترسی تأمین‌کننده به پلتفرم و یا عضویت تأمین‌کننده محدود، تعلیق یا لغو می‌شود. سه نیک می‌تواند هزینه‌های مربوط به بازپرداخت و هرگونه هزینه حمل و نقل را از تأمین‌کننده دریافت کند.
در صورت ادعای عیب، کاستی یا نقص محصول توسط مشتری، مرجع تشخیص آن سه نیک است. سه نیک می‌تواند در جهت اثبات موضوع با جلب نظر اهل خبره (کارشناس) تعیین تکلیف نماید، در این صورت هزینه‌های آن توسط مشتری تأمین می‌گردد. در صورت احراز عیب در محصول، تأمین‌کننده مکلف به استرداد کالا و یا جبران خدمت به همراه پرداخت کلیه خسارات از جمله هزینه کارشناسی و هزینه‌های حمل و نقل می‌باشد. بدیهی است اصل بر حسن نیت و ارائه محصول مطابق با ابراز به مشتری است.

19.آیا امکان ارتقاء فروشگاه (تبلیغات، ویترین بهتر، نمایش بیشتر) وجود دارد؟1404/7/22 9:24:35

بله . فروشگاهها می توانند از قسمت (تبلیغ در سه نیک) درخواست خود را ثبت نمایند

20.آیا فروشگاه امکان تغییر ظاهر (قالب، نمایش محصولات برجسته) دارد؟1404/7/22 9:24:49

بجز قالب اصلی که امکان تغییر ندارد طراحی بقیه موارد در اختیار فروشگاه می باشد.

21.عدم پرداخت اقساط یا نقض قوانین، چه عواقبی دارد؟1404/7/22 9:25:02

عدم پرداخت اقساط یا نقض قوانین، منجر به مسدودی فروشگاه گردیده و مبالغ پرداختی و مبلغ کالاهای تسویه نشده بعنوان خسارت سه نیک تلقی گردیده و قابل عودت نیست.

22.چگونه آمار بازدید، فروش و عملکرد فروشگاه را بررسی کنم؟1404/7/22 9:25:14

آمار بازدید هر کالا در فروشگاه قابل مشاهده می باشد.

23.آیا خدمات پشتیبانی فنی در مواقع مشکلات سایت وجود دارد؟1404/7/22 9:25:31

بله . باتوجه به اینکه کلیه کدنویسی توسط واحد فنی و تیم سه نیک انجام گردیده خدمات پشتیبانی فنی در مواقع مشکلات سایت وجود دارد.

24.اگر بخواهم فروشگاهم را لغو و غیرفعال کنم، روند چیست؟1404/7/22 9:25:41

از طریق تیکت یا کتبا درخواست خود را به پشتیبانی سه نیک ارسال کرده تا فروشگاه شما غیر فعال گردد.

بازگشت به بالا