10.چه پشتیبانی و خدمات جانبی‌ای برای فروشندگان وجود دارد (آموزش، تبلیغات، مشاوره)؟

در پاساژ سه نیک دونوع پشتیبانی وجود دارد: نوع اول : پشتیبانی عمومی که شامل آموزش کار با سیستم و نحوه بارگزاری کالاها و ... (بصورت آموزش تلفنی ـ فیلم های آموزشی ـ جلسه آنلاین) بوده و کاملا رایگان است نوع دوم : پشتیبانی VIP که علاوه بر امکانات پشتیبانی عمومی شامل بارگذاری کالا در

2.هزینه اجاره فروشگاه چقدر است و نحوه پرداخت آن چگونه است؟

مبالغ و شرایط و امکانات فروشگاه های آنلاین سه نیک (در پاساژ سه نیک مال) در سال 1404 به شرح زیر است : *اجاره سه ماهه = 52.000.000  ریال بصورت نقدی همراه با پشتیبانی رایگان (نامحدود) *اجاره شش ماهه =92.000.000  ریال بصورت نقدی همراه با پشتیبانی VIP (رایگان) به مدت (15روز) *اجاره یک ساله =

1. چگونه می‌توانم در سه نیک ‌مال، فروشگاه ثبت کنم؟

ابتدا در سه نیک مال ثبت نام نموده سپس شما به عنوان کاربر می‌توانید با کلیک روی نام خود در بالای کادر و ورود به حساب کاربری ، پنل کاربری خود را مشاهده نموده و اگر می خواهید به عنوان یک کسب و کار در نرم افزار شناخته شوید در منوی سمت راست روی عبارت

بازگشت به بالا