24.اگر بخواهم فروشگاهم را لغو و غیرفعال کنم، روند چیست؟
از طریق تیکت یا کتبا درخواست خود را به پشتیبانی سه نیک ارسال کرده تا فروشگاه شما غیر فعال گردد.
از طریق تیکت یا کتبا درخواست خود را به پشتیبانی سه نیک ارسال کرده تا فروشگاه شما غیر فعال گردد.
بله . باتوجه به اینکه کلیه کدنویسی توسط واحد فنی و تیم سه نیک انجام گردیده خدمات پشتیبانی فنی در مواقع مشکلات سایت وجود دارد.
آمار بازدید هر کالا در فروشگاه قابل مشاهده می باشد.
عدم پرداخت اقساط یا نقض قوانین، منجر به مسدودی فروشگاه گردیده و مبالغ پرداختی و مبلغ کالاهای تسویه نشده بعنوان خسارت سه نیک تلقی گردیده و قابل عودت نیست.
بجز قالب اصلی که امکان تغییر ندارد طراحی بقیه موارد در اختیار فروشگاه می باشد.
بله . فروشگاهها می توانند از قسمت (تبلیغ در سه نیک) درخواست خود را ثبت نمایند
سه نیک "برنامه حمایت از خریدار" دارد که هدف آن کمک به خریداران است و اطمینان حاصل میکند که خرید آنها در برابر عدم رعایت مقررات توسط هر فروشنده در پلتفرم محافظت میشود. اگر خریدار موردی را خریداری کرده باشد و هرگز آن را دریافت نکرده باشد یا کالایی با ارزش قابل توجهی کمتر از
مدیریت عودت و مرجوع نمودن سفارش در بند 4 قوانین و مقررات به تفصیل توضیح داده شده است.
خیر . سه نیک مال صرفا یک پاساژ می باشد و ارسال هر فروشگاه بعهده همان فروشگاه می باشد.
تسویه همانند پرداخت با پوز بوده و بعد از 24 ساعت به حساب اعلامی فروشگاه واریز می گردد.