24.اگر بخواهم فروشگاهم را لغو و غیرفعال کنم، روند چیست؟
از طریق تیکت یا کتبا درخواست خود را به پشتیبانی سه نیک ارسال کرده تا فروشگاه شما غیر فعال گردد.
از طریق تیکت یا کتبا درخواست خود را به پشتیبانی سه نیک ارسال کرده تا فروشگاه شما غیر فعال گردد.
بله . باتوجه به اینکه کلیه کدنویسی توسط واحد فنی و تیم سه نیک انجام گردیده خدمات پشتیبانی فنی در مواقع مشکلات سایت وجود دارد.
آمار بازدید هر کالا در فروشگاه قابل مشاهده می باشد.
عدم پرداخت اقساط یا نقض قوانین، منجر به مسدودی فروشگاه گردیده و مبالغ پرداختی و مبلغ کالاهای تسویه نشده بعنوان خسارت سه نیک تلقی گردیده و قابل عودت نیست.
بجز قالب اصلی که امکان تغییر ندارد طراحی بقیه موارد در اختیار فروشگاه می باشد.