19.آیا امکان ارتقاء فروشگاه (تبلیغات، ویترین بهتر، نمایش بیشتر) وجود دارد؟
بله . فروشگاهها می توانند از قسمت (تبلیغ در سه نیک) درخواست خود را ثبت نمایند
بله . فروشگاهها می توانند از قسمت (تبلیغ در سه نیک) درخواست خود را ثبت نمایند
سه نیک "برنامه حمایت از خریدار" دارد که هدف آن کمک به خریداران است و اطمینان حاصل میکند که خرید آنها در برابر عدم رعایت مقررات توسط هر فروشنده در پلتفرم محافظت میشود. اگر خریدار موردی را خریداری کرده باشد و هرگز آن را دریافت نکرده باشد یا کالایی با ارزش قابل توجهی کمتر از
مدیریت عودت و مرجوع نمودن سفارش در بند 4 قوانین و مقررات به تفصیل توضیح داده شده است.
خیر . سه نیک مال صرفا یک پاساژ می باشد و ارسال هر فروشگاه بعهده همان فروشگاه می باشد.
تسویه همانند پرداخت با پوز بوده و بعد از 24 ساعت به حساب اعلامی فروشگاه واریز می گردد.