فروشگاههای فیزیکی محدودیتهایی را به صاحبان کسبوکارها تحمیل میکنند که محدودیت مخاطبان و مشتریان یکی از آنها است. هر کسب و کار فیزیکی طیف بخصوصی از مشتریان را هدف قرار میدهد اما ممکن است فروشگاه های فیزیکی نتوانند مشتریان بالقوهی خود را در نقاط مختلف کشور پیدا کنند. تبلیغات گستردهی آنلاین و امکان خرید اینترنتی به گروههای مختلف، امکان میدهند کالای مورد نظر یک فروشنده را ببینند و در صورت نیاز آن را خریداری کنند. به این شکل فروش آنلاین برای بسیاری از تجارتها نوعی توسعهی بازار به حساب میآید.
تقریبا اغلب فروشگاههای فیزیکی در روزها و ساعات مشخصی از هفته فعال هستند. اما در مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال هیچ نوع محدودیت زمانی وجود ندارد. هر وقت که بخواهید میتوانید اطلاعات مربوط به محصولات مختلف را مطالعه کنید و هر وقت اراده کنید قادر خواهید بود از این فروشگاهها خرید کنید. نکتهی دیگر اینجاست که برای هر اقدامی در فروشگاه فیزیکی، خودتان یا فروشندههایی به نمایندگی از شما باید در فروشگاه حاضر شوند. این در حالی است که در مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال میتوانید از هر نقطهای از جهان که به اینترنت دسترسی داشته باشید به ویرایش مطالب درون فروشگاه خود بپردازید. به این شکل هر ساعت و هر روز از هفته در هر نقطهی جغرافیایی میتوانید کالا بفروشید و اطلاعات مربوط به کسبوکارتان را بررسی کنید.
بسیاری از کسبوکارهای فیزیکی نیازمند هزینههای اولیهی سنگین هستند. در چنین تجارتی باید هزینههای زیادی بابت محل فیزیکی خاصی که از آن استفاده میکنید بپردازید. در کنار هزینههای مرتبط با اجاره یا خرید ملک باید هزینههایی را هم صرف تسهیلات رفاهی کنید. اما در مجتمع تجاری مجازی سه نیک مال میتوانید تا حد قابلتوجهی هزینههای مربوط به محل فروش را از سر راهتان بردارید و به سمت تجارتی پرسودتر حرکت کنید.